شرکت در همایش بزرگداشت « فردوسی »
روز سه شنبه 25 اردیبهشت ، دومین همایش بزرگداشت « فردوسی » با حضور استاد غلامعلی قاری و جمعی از نویسندگان ، شاعران و فرهیختگان در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد. در این همایش کارکنان کتابخانه های عمومی کردکوی نیز حضور داشتند.


+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 11:21 توسط کتابداران
|