روز سه شنبه 25 اردیبهشت  ، دومین همایش بزرگداشت « فردوسی »  با حضور استاد غلامعلی قاری و جمعی از نویسندگان ، شاعران و فرهیختگان در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد. در این همایش کارکنان کتابخانه های عمومی کردکوی نیز حضور داشتند.